Springtime is Trenchtime

10:10 AM stylepoetry 0 Comments


2 years ago I rewarded myself with this red trench by Nastygal and I have been really happy with this purchase. The trenchcoat is an all-rounder and looks great to black, grey and white clothes. The dress is from the current COS collection. I have been into the "sweater-over-shirt" look for a while and I think that this dress represents this trend perfectly. And a little bling never hurt nobody, so I decided to wear a gold watch by Casio and a ring by Brandy Melville.
trenchcoat: Nastygal  ∆  dress: COS  ∆  shoes: Aldo  ∆  watch: Casio  ∆  ring: Brandy Melville

Vor 2 Jahren habe ich mir den weinroten Trench von Nastygal gegönnt und bin seitdem sehr glücklich darüber. Der Trenchmantel ist ein Alleskönner und passt perfekt zu schwarz, grau und weiß. Aus der aktuellen COS Kollektion stammt dieses Hemdkleid. Der "Pulli-über-Hemd" Style gefällt mir schon länger und ich finde, dass dieser Look bei diesem Kleid besonders gut zur Geltung kommt. Ein bisschen Bling darf auch nicht fehlen und da ich ein Faible für Goldschmuck habe, trage ich hier eine Golduhr von Casio und einen Ring von Brandy Melville.
Trenchcoat: Nastygal  ∆  Kleid: COS  ∆  Schuhe: Aldo  ∆  Uhr: Casio  ∆  Ring: Brandy Melville





You Might Also Like

0 Kommentare: